قوانین و مقررات
قوانین و مقررات تیم طراحی و تبلیغاتی لولسا برای تمامی خدمات تبلیغاتی و طراحی به شرح زیر است. در صورت عدم مطالعه از سوی مشتری بروز هر گونه مشکل بر عهده مشتری است، لذا پیش از سفارش لطفا قوانین و مقررات را به صورت کامل مطالعه فرمایید. این قوانین و مقررات برای تمامی خدمات است. این موارد تنظیم شده اند تا بتوانیم کار تمامی مشتریان را در زمان های اعلام شده تحویل داده و مشتریان نیز از خدماتی با کیفیت استفاده کنند.
تعاریف:
مشتری: هر شخص (حقیقی یا حقوقی) که سفارش ثبت شده و یا در حال ثبت در لولسا داشته باشد و یا از خدمات لولسا استفاده می کند و یا قصد استفاده از این خدمات را دارد در به عنوان مشتری شناخته می شود.
عمومی
- عضویت در سایت، استفاده از محتوا و خدمات سایت و ثبت سفارش به منزله موافقت کامل و بی قید و شرط مشتریان با کلیه قوانین و مقررات لولسا است.
- لولسا مجاز است خدمات ارائه شده را به عنوان نمونه کار در بخش نمونه کارها و لوگو مشتری را در بخش مشتریان منتشر کند. انتشار نمونه کار و لیست مشتریان از حقوق طراح و ارائه دهنده خدمات است. در صورتی که مشتریان بخواهند نمونه کار یا لوگو آنها منتشر نشود، میتوانند با پرداخت ۳۰ درصد از مبلغ کل فاکتور درخواست درخواست حذف لوگو و یا نمونه کار سفارش خود را بدهند.
- لولسا لزوم احترام به حقوق تمامی مشتریان خود را شرط اول تمامی خدمات خود قرار داده است. لذا ترتیب موارد تنها بر اساس ترتیب سفارشات پرداختی صورت می گیرد.
- قوانین و مقررات به صورت عمومی بر تمامی سفارش ها اعمال می شود و قابل تغییر نمی باشند.
- قرارداد در دو نسخه تهیه شده و یک نسخه آن به مشتری (تنها به صورت فایل PDF) تحویل داده می شود. مشتری موظف است قرار داد را تا پس از تحویل کار در نزد خود محفوظ بدارد (در مواردی که نیاز به قرار داد مکتوب از سوی مشتری پیش از سفارش اعلام شده باشد).
- مطالعه کامل قرار داد و قوانین و مقررات بر تمامی مشتریان الزامی بوده و در صورت عدم مطالعه، عواقب ناشی از آن بر عهده ی مشتری خواهد بود.
- قوانین و مقررات اعلام شده در این بخش برای تمامی سفارش ها اعمال می شود و اطلاع و رعایت این قوانین و مقررات بر عهده مشتری بوده و عواقب ناشی از عدم آگاهی و مطالعه قوانین بر عهده مشتری است.
- ساختار های اعلام شده برای سفارشات، پرداخت ها و کلیه موارد بر اساس امکان خدمات رسانی بیشینه از سوی لولسا تنظیم شده اند. هر نوع تغییری منجر خواهد شد تا روند کاری ما با اختلال روبرو شود و نتوانیم به درستی به همه مشتریان خود خدمات دهی داشته باشیم. لذا این قوانین برای همه سفارشات یکسان بوده و درخواست تغییر و یا استثنا در آنها از سوی مشتریان قابل انجام نیست.
- ثبت سفارش به منزله توافق مشتریان با کلیه قوانین و مقررات ذکر شده است.
- سفارش خدمات تنها از شیوه هایی که در بخش فروش اعلام شده است امکان پذیر است.
- امکان درخواست خدمات پشتیبانی تنها از طریق سیستم تیکت و برای خدماتی است که دارا پشتیبانی هستند.
- خدمات دارای پشتیبانی دارای مدت محدود هستند. امکان ارائه پشتیبانی پس از دوره وجود ندارد و مشتری درخواست پشتیبانی ارائه نخواهد کرد.
- شرایط خدمات برای تمامی مشتریان محترم یکسان بوده، لذا امکان درخواست ارسال پروپوزال وجود ندارد.
- در صورتی که خدمات مورد نظر شما در بخش های خدماتی ما وجود نداشته باشند، از انجام آنها معذور هستیم.
- ثبت سفارش بر عهده مشتری است.
- ثبت سفارش تنها به صورت آنلاین قابل قبول است.
- پرداخت هزینه در زمان ثبت سفارش به صورت آنلاین و به طور کامل صورت می گیرد.
- امکان تقسیط در پرداخت هزینه های خدمات وجود ندارد.
- پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه از سوی مشتری امکان هیچ گونه تغییر (جزئی و کلی) وجود ندارد. تمامی فرم های سفارش اطلاعات درخواستی را به صورت کامل اعلام کرده اند و مشتری موظف به مطالعه و پر کردن دقیق فرم ها است.
- انتخاب دقیق موارد درخواست سفارش در فرم الزامی است. در صورت آنکه موارد مورد نظر مشتری در فرم سفارش انتخاب نشده باشند، قیمت مجددا محاسبه خواهد شد و مشتری موظف به پرداخت تفاوت مبلغ جهت شروع پروژه است. در صورت عدم واریز مبلغ سفارش به حالت معلق در خواهد آمد.
- قوانین و مقررات عمومی بر روی کلیه سفارشات اعمال خواهند شد.
- کلیه سفارشات باید بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. کلیه سفارش هایی که در هر کدام از مراحل کار، غیر قانونی بودن آنها برای لولسا اثبات شود لغو خواهند شد و هزینه پرداختی مشتری بلوکه شده و قابل بازگشت نیست.
- تحویل و اطلاعات سفارش تنها یکبار قابل ارسال هستند. امکان ارسال مجدد فایل ها و اطلاعات به هیچ عنوان وجود ندارد.
- خدمات لولسا تنها شامل مواردی است که در بخش فروش امکان ثبت سفارش آنها وجود دارد.
- کلیه مراحل ارائه خدمات، ثبت و تحویل سفارش تنها به صورت آنلاین ارائه می شوند. امکان ارائه حضوری این موارد وجود ندارد و مشتری درخواست حضوری برای آنها نخواهد داشت.
- هر گونه تغییرات در قوانین و مقررات لولسا برای کلیه سفارشات در حال انجام، در حال ثبت و سفارشات انجام شده لازم الاجرا است.
- ارتباط با طراحان، نویسندگان، ویراستاران و برنامه نویسان لولسا تنها از طریق سیستم تیکت است. مشتری متعهد می شود درخواست ارتباط مستقیم و خارج از سیستم تیکت از این افراد را نخواهد داشت. در صورت آنکه مشتری در سیستم تیکت از این افراد (طراح، نویسنده، برنامه نویس و ویراستار) درخواست ارسال اطلاعات تماس داشته باشد، کلیه سفارشات مشتری لغو شده و مبلغی به ایشان بازگردانده نخواهد شد. همچنین این مشتریان امکان سفارش دوباره در لولسا را تا دو سال نخواهند داشت.
- در صورت آنکه هر کدام از اعضای تیم لولسا آموزش، خدمات و یا مشاوره ای خارج از موارد مندرج در خدمات و یا قوانین و مقررات را به جهت حسن انجام کار در زمان هایی که ترافیک کاری کمتر است به مشتری ارائه دهد، این موضوع به منزله لزوم ارائه آموزش، خدمات و یا مشاوره از سوی آن عضو تیم لولسا یا سایر اعضا نبوده و مشتری تقاضایی مبنی بر تکرار این موارد را نخواهد کرد.
- در صورت وقوع فورس ماژور (بیماری های فراگیر، جنگ، اعتصابات سراسری و یا بلایا و حوادث طبیعی) تحویل و ارائه خدمات تا مدت زمان برقراری شرایط عادی متوقف خواهند شد. مشتریان هیچ گونه درخواست در تسریع، لغو سفارشات و یا ارائه خدمات در این دوران را نخواهند داشت. پس از برقراری شرایط عادی، زوند ارائه خدمات پیگیری خواهد شد. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بابت دیرکرد بر عهده لولسا نیست.
- ثبت شکایات، پیشنهادات و انتقادات و درخواست همکاری تنها از طریق فرم ها قابل ارسال بوده و امکان دریافت آن از سایر شیوه های ارتباطی وجود ندارد.
- مسئولیت صحت اطلاعات مشتری بر عهده ایشان می باشد. در صورت ثبت سفارش با نام شخص دیگر (حقیقی و یا حقوقی) کلیه عواقب حقوقی و قانونی ناشی از اینکار بر عهده مشتری خواهد بود.
- در صورتی که خدمات شامل تغییرات باشد و مشتری حداکثر تا ۱۰ روز کاری تغییرات مورد نظر خود را اعلام نکند، اتود اول به عنوان طراحی نهایی محاسبه و برای مشتری ارسال خواهد شد. بدیهی است که در این شرایط امکان درخواست تغییرات پس از این مدت نبوده و در صورتی مشتری نیازمند تغییرات باشد، موظف به پرداخت هزینه خواهد بود.
- لولسا خدمات مشاوره ای ارائه خواهد داد. استفاده از این خدمات در صورت سفارش مشتری و پرداخت هزینه به ایشان ارائه می شود. این خدمات تنها به شیوه های ارائه شده در فرم سفارش قابل ارائه است و تحت هیچ شرایطی مشتریان درخواست ارائه مشاوره از روش های دیگر را نخواهند داشت.
- پشتیبانی بخش سفارش از طریق تلفن ثابت، تیکت، واتس اپ و تلگرام ارائه می شوند. مسئولیت این بخش کمک رسانی و راهنمایی مشتری برای تکمیل فرم سفارش است. خدمات مشاوره، اطلاع از وضعیت سفارش، محاسبه هزینه و راهنمایی برای خدمات سایر شرکت ها و وب سایت ها مسئولیت این واحد نبوده و مشتری تقاضای این موارد را نخواهد داشت.
- تماس تلفنی تنها در ساعات کاری و با شماره ثابت لولسا امکان پذیر است.
- امکان پاسخگویی تلفنی از طریق واتس اپ، موبایل و تلگرام وجود نداشته و مشتری تقاضای ارتباط تلفنی توسط این شیوه ها را نخواهد داشت.
- مشتری متعهد می شود درخواست اطلاعات تماس مستقیم با هیچ کدام از اعضای تیم طراحی و تبلیغات لولسا نداشته باشد. جهت ارتباط مستقیم مشتری می تواند از طریق سیستم تیکت اقدام کند.
مالی
- پرداخت هزینه تنها به صورت آنلاین قابل قبول خواهد بود.
- فاکتور از طریق سایت و پس از ثبت سفارش به صورت خودکار به آدرس ایمیل مشتری ارسال می شود. امکان ارسال مجدد فاکتور یا ارسال فاکتور به شکل دیگر امکان پذیر نیست.
- اختلال در درگاه بانک و کسر هزینه بر عهده بانک مربوطه و مشتری است.
- در صورت درخواست موارد بیشتر پس از تایید و ثبت سفارش، هزینه مربوط به خدمات محاسبه شده و ادامه ارائه خدمات منوط به پرداخت هزینه باقی مانده از سوی مشتری است.
- پس از ثبت سفارش امکان حذف و یا کنسل کردن سفارش وجود ندارد. هیچ گونه هزینه ای بابت موارد درخواست کنسل و یا حذف سفارش، پس از پرداخت وجه از سوی مشتری وجود ندارد.
- در صورت وجود بدهی قبلی امکان سفارش جدید وجود نخواهد داشت.
- شیوه های پرداخت در زمان ثبت سفارش اعلام می شوند و امکان تغییر آنها وجود ندارد.
- در صورت ارسال اطلاعات ناکافی در فرم سفارش و کنسل شدن آن، مبلغ پرداختی مشتری به صورت کد تخفیف از طریق سیستم تیکت برای ایشان محفوظ خواهد ماند. مشتری می تواند از این مبلغ برای سفارش های بعدی خود در لولسا استفاده کند.
- در صورت ارسال اطلاعات ناکافی در فرم سفارش و کنسل شدن آن، مشتری می تواند با استفاده از سیستم تیکت درخواست بازپس دهی وجه واریزی را ثبت کند. در این موارد اطلاعات ارسالی حساب از سوی مشتری باید مطابق با اطلاعات ثبت نامی باشد. امکان واریز وجه به نام شخص حقیق و یا حقوقی دیگر وجود ندارد. در این شرایط ۳ درصد مبلغ پرداختی مشتری به عنوان هزینه انتقال وجه کسر خواهد شد و مابقی هزینه پس از ۴ روز کاری به حساب ایشان واریز می شود.
- کلیه هزینه های اعلام شده عمومی بوده و امکان تخفیف در ارائه خدمات وجود ندارد.
طراحی سایت
- خدمات طراحی سایت مطابق با فرم درخواست سفارش انجام خواهد شد. در صورت آنکه مشتری بخش های مورد نظر خود را از طریق فرم انتخاب نکرده و در قسمت توضیحات وارد کند، این موارد قابل قبول نبوده و برای ایشان اجرا نخواهد شد.
- مشتری موظف است کلیه اطلاعات مربوط به فرم خدمات طراحی سایت را به صورت کامل مطالعه و سپس اقدام به پر کردن آن کند. عدم تکمیل کامل و بر اساس توضیحات درخواستی فرم منجر به لغو سفارش از سوی لولسا خواهد شد و مشتری هیچ گونه شکایتی در این موارد نخواهد داشت.
- اصلاح فقط در خدماتی امکان پذیر است که در زمان ثبت سفارش و در توضیحات خدمات امکان اصلاح از سوی لولسا اعلام شده باشد. در سایر موارد امکان اصلاح (جزئی و یا کلی) به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.
- کلیه موارد درخواستی مشتری در زمان سفارش باید به صورت کامل و مشخص بیان شود. خصوصیات کیفی مانند زیبا، شیک، مدرن بودن و … قابل قبول نبوده و کلیه عواقب ناشی از عدم ذکر دقیق موارد بر عهده مشتریان می باشد.
- به روز رسانی بر عهده مشتری بوده و از خدمات لولسا نیست.
- کلیه اطلاعات مورد نیاز مشتری تنها یکبار و پس از پرداخت هزینه نهایی امکان پذیر می باشد. در نظر داشته باشید این اطلاعات تنها یک بار برای شما ارسال خواهد شد و نگهداری از آن بر عهده مشتری می باشد.
- امنیت وب سایت از تاریخ تحویل به مشتری بر عهده خود او خواهد بود و هیچ گونه مسئولیتی بر عهده لولسا نیست.
- در طراحی سایت، ساختار سایت مطابق با دموی انتخاب شده از سوی مشتری تنظیم خواهد شد.
- کلیه موارد مربوط به وب سایت پس از تحویل بر عهده مشتری می باشد و لولسا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها نخواهد داشت.
- لولسا موظف به رعایت و ارائه کلیه خدماتی است که در فرم سفارش اعلام شده و مشتری در زمان ثبت سفارش آنها را انتخاب کرده باشد. مشتری درخواستی به جز موارد مندرج در فرم ثبت سفارش از لولسا نخواهد داشت.
- مسئولیت خدماتی مانند هاستینگ، قالب و پلاگین ها به روز رسانی و مشکلات اپلیکیشن و کلیه خدماتی که ارائه دهنده آنها خارج از مجموعه لولسا است، با ارائه دهنده خدمات بوده و لولسا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد. مشتری جهت پیگیری این موارد موظف است تا با ارائه دهنده این خدمات در ارتباط باشد و از لولسا جهت اینگونه موارد درخواستی نخواهد داشت.
- در خدمات طراحی سایت و سئو، کپی رایت لولسا در بخش فوتر سایت مشتری تنظیم خواهد شد. مشتری متعهد است حداقل تا دو سال این کپی رایت را حذف نکند، مگر آنکه در بخش طراحی سایت بیش از ۵۰ درصد تغییرات اعمال کرده باشد. کپی رایت بخشی از حقوق تبلیغاتی لولسا بوده و به موجب آن ۱۰ درصد فاکتور از هزینه خدمات کسر شده است. در صورت نیاز به طراحی وایت لیبل مشتری موظف به پرداخت ۱۰ درصد مبلغ فاکتور به جهت حفظ حق طراح است.
- کلیه خدمات طراحی و بهینه سازی سایت تنها برای سایت هایی که از سرور لینوکس و پنل Cpanel استفاده می کنند قابل ارائه است. امکان ارائه خدمات در دیگر سرور ها وجود ندارد.
- در صورت کندی، عدم دسترسی و یا فیلتر بودن سرور و اطلاعات سایت مشتری، امکان ارائه خدمات لولسا وجود ندارد. در صورت آنکه کندی، عدم دسترسی و یا فیلتر شدن سایت در طول دوره ارائه خدمات پیش آمده باشد، تغییر زمان تحویل خدمات به مشتری اعلام خواهد شد. مسئولیت این تاخیر بر عهده لولسا نبوده و مشتری موظف به پیگیری و رفع هر چه سریعتر این موارد از طریق شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور خواهد بود.
تحویل سفارش
- حداکثر تا یک ساعت پس از ثبت سفارش، در ساعات کاری زمان تحویل خدمات از طریق تیکت برای مشتری ارسال خواهد شد.
- در صورت عدم پاسخگویی مشتری در زمان اعلام شده جهت اعلام تغییرات، تحویل خدمات و پایان کار به تعویق خواهد افتاده. به اضای هر نیم روز کاری تاخیر از سوی مشتری، یک روز به زمان تحویل کار افزوده خواهد شد.
- اطلاعات ناکافی، عدم پاسخگویی به شبهات و عدم ارسال موارد مورد نیاز از سوی مشتری زمان تحویل سفارش را به تعویق خواهند انداخت و مشتری هیچ گونه شکایتی در این موارد از لولسا ندارد.
محتوا
- مشتری موظف است تمامی مطالب اولیه ی نوشتاری را به صورت فایل های ورد (word) و با فونت Tahoma در اختیار ما بگذارد.
- کلیه ی فایل های عکس باید توسط مشتری به سایز مورد نظر در بیاید، مگر آن که در قرار داد غیر از آن آمده باشد.
- رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در مطالب منتشر شده الزامی می باشد. عواقب ناشی از تخلف بر عهده مشتری می باشند و هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای سایت بر عهده ی ما نمی باشد.
- هر گونه محتوای اولیه که بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد از طرف ما پذیرفته نشده و منتشر نخواهد شد.
- تولید محتوا برای کلمات کلیدی و عناوینی که از خدمات لولسا هستند امکان پذیر نیست. این موضوع به جهت رعایت حقوق مشتری و در نظر گرفتن رقابت کلمه کلیدی قابل اجرا نبوده و در صورت ثبت سفارش رد و وجه به مشتری بازگشت داده خواهد شد.
- مشتری مسئول صحت مطالب و نداشتن ایرادات نگارشی و املایی بوده و کارفرما هیچ گونه مسئولیتی در قبال اصلاح فایل های ارسالی ندارد مگر آنکه سفارش اصلاح و نگارش از سوی مشتری داده شده باشد که هزینه آن جداگانه محاسبه خواهد شد.
- شیوه نامه تولید محتوا لولسا کاملا محرمانه بوده و مشتریان تحت هیچ شرایطی درخواست مشاهده و ارسال این شیوه نامه را نخواهند داشت.
- امکان تغییر و ویرایش در محتوای ارسال شده وجود ندارد.
- امکان درج منابع به کار رفته در محتوای تالیفی وجود ندارد.
- انتخاب لیست عناوین بر عهده مشتری می باشد.
- انتخاب تعداد کلمات محتوا بر عهده مشتری می باشد.
- تحویل محتوا به مشتری به منزله اتمام کار می باشد و مواردی هچون بررسی، ویرایش و موارد مشابه از سوی مشتری در این خدمات پشتیبانی نمی شوند. به جهت اطمینان مشتریان می توانند یک محتوا سفارش داده تا از کیفیت خدمات اطمینان حاصل نمایند.
گرافیک
- برای موارد گرافیکی تعداد اتودهای طراحی در زمان ثبت سفارش مشخص خواهند شد و در صورت نیاز به اتود بیشتر، مشتری موظف به پرداخت هزینه اضافه خواهد بود.
- مشتری در هر اتود می تواند حداکثر تا میزان مشخص شده در خدمات (در صورت وجود قید شدن امکان تغییر در خدمات) درخواست تغییر داده و هزینه تغییرات بیش از آن جداگانه محاسبه خواهد شد.
- ارسال اتود از طریق سیستم تیکت برای مشتری انجام خواهد شد. مشتری موظف است تغییرات مورد نظر و انتخاب اتود را در زمان تعیین شده اعلام کند.
- برای خدماتی که در آنها امکان تغییر قید شده است، مشتری می تواند برای هر طرح تا یک بار اصلاحات مورد نظر خود را ارسال نماید و در صورت ارسال اصلاحات در نوبت های بیشتر هزینه جداگانه بابت اصلاح باید بپردازد.
- کلیه تغییرات درخواستی از سوی مشتری یکجا و در یک اتود ارسال خواهد شد. در صورت ارسال در چند مرحله، برای هر کدام از موارد هزینه جداگانه محاسبه خواهد شد و مشتری موظف است مبلغ اعلام شده را جهت ادامه روند طراحی واریز کند.
- هزینه های مربوط به تصویر سازی، عکاسی، اسکن، ترجمه، ترمیم تصاویر و موارد مشابه به صورت جداگانه محاسبه می شوند.
- کلیه موارد مربوط به چاپ بر عهده مشتری است و لولسا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.
- کلیه هزینه های چاپی اعم از نمونه و یا کار نهایی و هزینه های ارسال بر عهده مشتری می باشد.
- متون مورد نیاز برای طراحی باید تماما به صورت فایل ورد ارسال شوند. وجود اشکالات املایی و نگارشی بر عهده مشتری می باشد و لولسا مسئولیتی در قبال این موارد ندارد.
- ارسال کلیه متن ها و اطلاعات پوستر بر عهده مشتری است. برای همین در زمان سفارش دقت کنید که پس از ثبت امکان ارسال اطلاعات جدید و یا تغییر اطلاعات به هیچ عنوان وجود ندارد.
- در صورتی که بیش از میزان تغییرات بیش از درصد مشخص شده در طرح باشد، هزینه بابت تغییرات به سفارش افزوده خواهد شد که پس از تایید از سوی مشتری انجام آن امکان پذیر است.
رفع مشکل امنیتی وردپرس
- در طول ارائه خدمات، کارشناسان ممکن است از مشتری سوالاتی داشته باشند. این سوالات از طریق سیستم تیکت ارسال خواهد شد و مشتریان محترم موظف هستند پاسخ را در اسرع وقت و تنها از طریق همان تیکت ارسال کنند. تاخیر در ارسال پاسخ از سوی مشتریان تحویل نهایی سفارش را به تاخیر انداخته و عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری است. در صورتی که مشتری در ۴۸ ساعت پس از ثبت تیکت از سوی لولسا، پاسخ را ارسال نکند، هزینه نگهداری سایت از مشتری دریافت خواهد شد.
- این خدمات شامل پشتیبانی و آموزش نیست. در صورت نیاز به خدمات پشتیبانی و آموزش، مشتری میتواند این موارد را به صورت جداگانه سفارش دهد.
- پس از تکمیل خدمات، مشتری موظف به تغییر رمز عبور کلیه پنلها است. رمز عبور (پسورد) و اطلاعات مشتری از سوی لولسا نگهداری نشده و قابل ارسال مجدد نخواهد بود. عواقب ناشی از عدم تغییر رمز عبور بر عهده مشتری بوده و لولسا هیچ گونه مسئولیتی در قبال این موضوعات ندارد.
- مشتری باید مشکلات پیش آمده برای سایت را با جزئیات و به صورت کامل در فرم سفارش ثبت کند. ارسال اطلاعات از سایر روشها به جز فرم سفارش قابل قبول نبوده و در سفارش در نظر گرفته نخواهد شد.
- خدمات شامل پشتیبانی و نگهداری از سایت نیست.
- پس از تکمیل خدمات، نگهداری و جلوگیری از تکرار مشکل بر عهده مشتری است و در صورت بروز مشکلات لولسا هیچ گونه مسئولیتی بابت رفع آنها نخواهد داشت. در این شرایط رفع مجدد مشکل تنها با پرداخت فاکتور جداگانه و سفارش جدید امکان پذیر است.
- مشتری موظف است اطلاعات دسترسی به پنلها را به صورت کامل به لولسا ارائه دهد. مشتری موظف است توضیحات کاملی از مشکل ایجاد شده ارائه دهد. در صورت ارسال توضیحات کلی و نامشخص و یا ناکامل سفارش لغو خواهد شد. در صورت عدم ارسال اطلاعات کامل از مشکل پیش آمده، هزینه بررسی مشکلات به فاکتور ارسال میشود.
- مشتری متعهد می شود کلیه قوانین عمومل لولسا و اختصاصی این خدمات را مطالعه کرده و تنها با رضایت و پذیرش کامل سفارش خود را ثبت کند. عواقب مالی و معنوی ناشی از عدم مطالعه یا رعایت قوانین بر عهده مشتری بوده و لولسا هیچ مسئولیتی در قبال این موارد ندارد.
پشتیبانی سفارشات
- در صورت وجود مشکل در ثبت سفارش، پشتیبانی تلفنی و آنلاین در اپلیکیشن واتس اپ مشتریان را راهنمایی خواهند کرد.
- پشتیبانی تلفنی، واتس اپ و تلگرام تنها مربوط به نحوه پر کردن سفارشات بوده و امکان ثبت سفارش، پشتیبانی از خدمات، مشاوره و قیمت دهی به مشتریان نیست.
- پشتیبانی شامل خدمات آموزش و مشاوره نبوده و مشتری در صورت نیاز به مشاوره و آموزش می تواند این خدمات را به صورت جداگانه سفارش دهد.
- مشتری موظف است برای هر سفارش تنها یک تیکت ثبت کند. امکان پیگیری چند خدمات و چند مورد سفارش در یک تیکت وجود ندارد.