سفارش تولید محتوا در لولسا کار خیلی آسونی هست. می تونی خیلی راحت اینکارو بکنی و یه محتوا برای سایت خودت داشته باشی. اینجا می خوایم ببینیم چطوری میشه توی لولسا یک سفارش تولید محتوا ثبت کرد. چطوریه و چه چیزایی نیاز داره. اصلا چرا لولسا مدل سفارش تولید محتواش این شکلی هست؟ تمام این سوالات تو رو اینجا قراره جواب بدیم.

سفارش تولید محتوا

نحوه سفارش تولید محتوا

نحوه سفارش تولید محتوا در لولسا به صورت آنلاین هست. اول توی سایت باید ثبت نام بکنی برای سفارش. چرا باید ثبت نام بکنی؟ نمیشه بدون ثبت نام سفارش ثبت کنم؟ ما نیاز داریم اول توی سایت ثبت نام کنی. دلیلش هم اینه که بعد از ثبت نام می تونیم با هم در ارتباط باشیم. فرض کن سفارش ثبت کردی و هزینه هم پرداخت شده، بعد تیم تولید محتوا ازت سوال داره، حالا چطوری باید باهات در ارتباط باشه؟ وقتی تو سایت ما ثبت نام کردی، تیم تولید محتوا از طریق تیکت میاد و اگه سوالی وجود داشته باشه با تو مطرح می کنه. مثلا ممکنه زمان ثبت سفارش یک اشتباه املایی داشته باشی. ازت میپرسن تا دقیقا مطمئن بشن منظورت درست متوجه شدن. یا بعضی وقت ها برای اینکه محتوا ارزشمند باشه، باید یکسری سوال و جواب وجود داشته باشه. همه اینا باعث شدن تا ما به فکر باشیم و راهش ثبت نام هست.

البته دلایل دیگه هم داره. مثلا فرض کن چند سفارش پشت سر هم ثبت می کنی. وقتی ثبت نام انجام دادی، تیم تولید محتوا لولسا می دونه این مجموعه سفارش ها برای کی هست. بعد می تونیم راحت با استفاده از اطلاعات قبلی که از سفارشای گذشته تو هست، بدونیم به چی نیاز داری. چه مواردی قبلا برات نوشته شده و روی چه چیزهایی باید تمرکز کرد.

مرحله دوم بعد از ثبت نام رفتن به صفحه خدمات تولید محتوا هست. باید بری صفحه خدمات تولید محتوا تا به فرم سفارش دسترسی داشته باشی. وقتی رفتی صفحه تولید محتوا می تونی بر اساس نوع محتوایی که نیاز داری بری صفحه سفارش.

تو صفحه سفارش خدمات تولید محتوا یک فرم ساده هست که باید پر کنی. این فرم تعداد محتوا و تعداد کلمات رو ازت می پرسه. بعد که تعداد محتوای مورد نظرت و تعداد کلمات هر کدوم از اونها رو مشخص کردی، قیمت نهایی برات نمایش داده میشه. اگه بخوای می تونی سفارش دیتا اینتری هم همینجا بدی. یعنی برای اینکه محتوا مستقیما بره روی سایت و دیگه نیاز به هیچ کاری نداشته باشه، فقط باید یک تیک بزنی. دیتا اینتری برای سایت هایی انجام می شه که از وردپرس یا جوملا استفاده می کنن. فقط باید یک دسترسی به پنل مدیریت سایت به ما بدی تا بتونیم محتوا پس از آمادن شدن را روی سایت قرار بدیم. این دسترسی هم تو همین فرم از تو خواسته میشه. دیتا اینتری هم هزینه خودش را خواهد داشت. پس اگه این گزینه انتخاب کردی، مجددا قیمت نهایی را می تونی ببینی.

بعد اطلاعات محتوا ازت درخواست میشه. مثلا اینکه این محتوا قرار هست یک مقاله باشه، آموزش باشه یا محتوا یک محصول فروشگاهی. خب قطعا می دونی محتوا اگه قرار هست برای آموزش باشه باید با یک لحن و ترتیبی نوشته بشه و اگه برای محصول هست یک لحن و ترتیب دیگه می خواد. توی مراحل بعدی عنوان هر مقاله و کلمه کلیدی اون از تو درخواست میشه. به تعداد سفارشی که ثبت کردی محتوا و کلمه کلیدی باید بفرستی. حواست باشه، اگه تعداد سفارش و تعداد عنوان ها با هم نخونه، سفارش به حالت تعلیق در میاد. تو این شرایط چی کار باید کرد؟

ما از تیکت این موضوع را مطرح می کنیم که تعداد عنوان ها با تعداد سفارش هم خوانی نداره. اگه تعداد عنوان ها کمتر از تعدادی باشه که درخواست دادی، یا عنوان های بیشتری در تیکت به ما میدی که به سفارش اضافه کنیم یا اگه نیاز نداشته باشی، هزینه اون موارد از فاکتور کم میشه تا بتونی توی سفارش های بعدی از اون مبلغ اضافه که پرداخت کردی استفاده کنی. اگه تعداد عنوان ها از تعداد سفارش بیشتر باشه، از لیست به همون تعدادی که گفتی به ترتیب انتخاب می شه و باقی عنوان ها از سفارش حذف میشن.

اگه دیتا اینتری انتخاب نکردی، می تونی درخواست بدی تا محتوا برای تو از شیوه ای که توی فرم انتخاب می کنی برات ارسال بشه. بعد که همه چیز تموم شد، زمان پرداخت هست. آنلاین هزینه سفارش را پرداخت می کنی و سفارش ثبت میشه.

خدمات تولید محتوا

هزینه سفارش تولید محتوا (قیمت – تعرفه تولید محتوا)

هزینه تولید محتوا بر اساس سفارش محاسبه میشه. برای اینکه بتونی قیمت و تعرفه خدمات را قبل از سفارش ببینی، به صفحه سفارش برو، اونجا انتخاب کن چه مواردی نیاز داری. فرم همون لحظه محاسبه می کنه و تعرفه تولید محتوا را می بینی. محاسبه هزینه بر اساس تعداد کلمات و تعداد سفارش انجام میشه. قیمتی که برای تو نمایش داده میشه قیمتی هست که برای همه مشتری ها در نظر می گیریم. ما معتقدیم که باید هزینه ها برای همه یکسان باشه تا سطح کیفیت همه کارهای تحویل داده شده در بالاترین حد ممکن باشه.

این هزینه تولید محتوا هم بر اساس فاکتورهای مختلفی تنظیم شده. ما یک هزینه متوسط و مناسب برای این خدمات اعلام کردیم. اگه هزینه زیاد پایین باشه، قطعا نمیشه انتظاری از کیفیت محتوا و یا کپی نبودن اون داشت. اگه هزینه زیاد بالا هم باشه، باز به ضرر مشتری هست. هزینه باید متناسب با کار انجام شده باشه. یعنی چقدر زمان نیاز هست تا به صورت متوسط یک محتوا توسط نویسنده نوشته بشه و یک ویراستار اون رو از جهت کپی بودن و کیفیت سئو بازبینی کنه. ما می خوایم از تولید محتوا بیشترین نتیجه برای تو حاصل بشه. پس قیمت را جوری تعیین کردیم که هم هزینه مناسب باشه هم کیفیت. قطعا نیاز نداری یک محتوا کپی شده و یا بی ارزش برات ارسال بشه. قطعا نمی خوای هزینه اضافه پرداخت کنی. قیمت تولید محتوا برات مهم هست، اما کیفیت برات مهم تر هست.

پرداخت هزینه سفارش تولید محتوا

پرداخت هزینه سفارش تولید محتوا به صورت آنلاین انجام میشه. زمانی که سفارش ثبت می کنی، در آخرین مرحله باید پرداخت انجام بشه. از زمانی که پرداخت هزینه انجام بشه، تیم تولید محتوا شروع به کار می کنن. کل مبلغ در زمان سفارش باید پرداخت شده باشه. بعد از اینکه پرداخت انجام شد، سفارش به در حال انجام در خواهد آمد. فقط در فرم سفارش دقت کن که همه چیز را درست انتخاب کرده باشی تا سفارش سریع تایید بشه.

زمان تحویل سفارش تولید محتوا

بعد از تمام شدن مراحل سفارش تولید محتوا سایت، چقدر زمان طول میکشه تا مطلب آماده بشه؟ اول از همه در نظر داشته باش که تولید محتوا فقط در ساعات و روزهای کاری لولسا انجام میشه. بعد از اینکه سفارش ثبت کردی، در اولین ساعت کاری از طریق تیکت، زمان تحویل محتوا برات ارسال میشه. این زمان قابل تغییر نیست. دلیل این موضوع هم روند کار تولید محتوا هست. باید سفارش به درستی پردازش بشه و اطلاعات اولیه جمع آوری بشن. بعد نویسنده ها شروع به نوشتن محتوا بکنن. تازه نوشتن تولید محتوا که تمام شد، حالا نوبت ویراستار سئو میرسه. ویراستار محتوا را بررسی می کنه تا کاملا بهینه شده باشه. بهینه سازی هم به صورت ارگانیک انجام میشه. بعد که ویراستاری تمام شد، تحویل داده میشه تا به دست شما برسه. همه این کارها زمان خودشون رو نیاز دارن. البته فکر نکن زیاد طول میکشه. خیلی سریع تر از اونی که فکرش بکنی ما سفارش محتوا را تحویل می دیم.

اگه پرداخت در ساعات کاری انجام شده باشه، زمان تحویل سفارش از همان لحظه محاسبه میشه. اما اگه خارج از ساعات کاری و روزهای تعطیل سفارش ثبت کرده باشی، زمان شروع سفارش از اولین ساعت اولین روز کاری بعد محاسبه میشه.

فرم سفارش تولید محتوا

فرم سفارش تولید محتوا همونطور که متوجه شدی آنلاین هست. چند تا فیلد داره که باید پر بشن. هر چی دقیق تر این فیلد ها را پر کنی، اطلاعات بهتری برای نویسنده ها ارسال کردی و محتوا بهتری تولید میشه. برای تک تک فیلد های فرم سفارش یک توضیح کوتاه هست. اگه به توضیح بیشتر نیاز داشتی، پایین فرم توضیح کامل تک تک موارد داده شده. توجه داشته باش که دقیق موارد را پر کنی. ما روی این موضوع تاکید زیادی داریم. چون برامون مهم هست که تو رضایت کافی داشته باشی، پس باید بتونیم کیفیت لازم را برات برآورده کنیم. برای برآورده کردن این کیفیت، نیاز به اطلاعات اولیه درست و کامل هست. این اطلاعات اولیه همون چیزهایی هست که در فرم سفارش پر می کنی.

سفارش تولید محتوا آنلاین که ما ارائه می دیم برای کسایی مناسب هست که می خوان به روز باشن. روش های سنتی و بی فایده که برای هر سفارش باید ساعت ها زمان قرار و مراجعه حضوری داشته باشن را کنار گذاشتیم. ما برای کسایی کار می کنیم که می خوان توی سایتشون موفق بشن. اولین قدم هم این هست که خودشون به اهمیت و شیوه های سفارش های آنلاین آشنا باشن و انتخاب اولشون باشه. پس اگه تو هم یک آدمی هستی که آماده موفق شدن در دنیای دیجیتال هست، همین الان شروع کن. ما تا آخر در کنارت هستیم.