مشاوره گرافیک

مشاوره گرافیک را با لولسا شروع کنید. خیلی وقتا یه تصمیم گیری می تونه اثر طولانی مدتی داشته باشه. مخصوصا وقتی این تصمیم مربوط به کسب و کار باشه، این اثر خیلی مهم میشه. اما چطور تصمیم بگیری وقتی در مورد موضوعی اطلاعات کافی نداری؟ مشاوره! اما نه هر مشاوره‌ای، بلکه مشاوره حرفه‌ای با آدمای حرفه‌ای!

سفارش مشاوره

مشاوره طراحی گرافیک

مشاوره طراحی گرافیک توی لولسا رایگان نیست. چون مشاوره برای معرفی یک محصول یا خدمات ما نیست. مشاوره برای راهنمایی تو برای گرفتن بهترین تصمیم هست. حتی اگه لازم باشه بهت بگیم از خدمات ما استفاده نکنی. مشاوره خودش خدمات مهم و جداگانه‌ای هست که ما بهش توجه ویژه داریم.

خدمات مشاوره گرافیک

خدمات مشاوره گرافیک به صورت تلفنی انجام میشه. برای مشاوره تلفنی بهتره از یک روز قبل درخواستتو ثبت کرده باشی. ساعت و روزش هم باید بین شنبه تا چهار شنبه و بین ساعت ۱۰ صبح الی ۵ بعد از ظهر باشه. برای شروع کار زیادی نباید بکنی. یه فرم سفارش ساده پر می‌کنی، هزینه رو آنلاین پرداخت می‌کنی و بعد توی زمان مشخص شده از این خدمات استفاده می‌کنی. بهتره توی پر کردن فرم سفارش اطلاعات اولیه برای مشاور بفرستی تا بتونه بهتر کمکت کنه.

01

مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی خیلی سادست. برای استفاده ازش نیاز به جا به جایی نداری. حداقل هزینه و حداکثر استفاده از خدمات رو با این روش تجربه می کنی.

هر ساعت مشاوره فقط ۱۵۰۰۰۰ تومان

02

مشاوره حرفه‌ای

لولسا فقط مشاوره حرفه‌ای ارائه می‌ده. برای لولسا مشاوره‌ یعنی یک کار تخصصی و راهنمایی کامل مشتری، نه فروش خدمات دیگه!

03

هزینه مناسب

هزینه خدمات مشاوره بسیار مناسب هست. بر اساس نوع مشاوره و تعداد ساعت، هزینه مشاوره محاسبه میشه. پرداخت و محاسبه هزینه هم خیلی ساده و کاملا آنلاین هست.

سفارش مشاوره گرافیک

ثبت سفارش مشاوره طراحی گرافیک کاملا آنلاین هست. بین ثبت سفارش و مشاوره حداقل باید ۲۴ ساعت فاصله باشه تا مشاوره کامل اطلاعات تورو بررسی کرده باشه و با دقت در خدمتت باشه!

یک فرم خیلی کوتاه باید پر کنی تا سفارش به ثبت برسه. بهتره پیش از زمان مشاوره توی توضیحات به مشاور بگی چه سوالات و مواردی مورد نظرت هست که با آمادگی کامل حاضر باشه.

هزینه مشاوره گرافیک

هزینه این خدمات بر اساس ساعت و نوع مشاوره محاسبه میشه. بعد از اینکه سفارش زو ثبت کردی، پرداخت این هزینه به صورت آنلاین انجام میشه.

هزینه مشاوره تلفنی: هر ساعت ۲۵۰۰۰۰ تومان