طراحی ست اداری را در این بخش می توانید سفارش دهید. در سفارش این خدمات، مشتری می تواند تنها بخش های مورد نظر خود در ست اداری را سفارش دهد. این خدمات در دو سطح حرفه ای و ساده و ارزان ارائه می شوند. در خدمات حرفه ای دو اتود برای شما طراحی شده که می توانید به میزان ۲۰ درصد تغییرات (غیر اساسی) را در یکی از آنها درخواست دهید. خدمات ساده و ارزان یک اتود برای مشتری ارسال می شود که تا میزان ۱۵ درصد، امکان درخواست تغییرات (غیر اساسی) در اتود ارسالی وجود دارد.
خدمات طراحی ست اداری
خدمات طراحی ست اداری شامل بخش چاپ نمی باشد. توجه فرمایید این خدمات صرفا مربوط به طراحی است. جهت ثبت سفارش، لطفا فرم بالا را پر کنید. پس از ارسال سفارش اولیه، طراحان لولسا، اطلاعات ارسالی را بررسی خواهند کرد. در صورت تایید موارد ارسال شده، وضعیت سفارش به حالت آماده پرداخت در خواهد آمد. پس از پرداخت آنلاین، سفارش به صورت نهایی ثبت شده و طراحی شروع خواهد شد.
توضیحات فرم سفارش طراحی ست اداری
سربرگ: نوع سربرگ مورد نظر را انتخاب کنید. در این بخش سه انتخاب به شرح زیر برای شما وجود دارد:
- بدون سربرگ: می توانید این خدمات را بدون سربرگ سفارش دهید.
- سربرگ عمومی: یک اتود برای شما طراحی خواهد شد و می توانید تا میزان حداکثر ۱۵ درصد تغییرات (غیر اساسی) در اتود درخواست دهید.
- سربرگ اختصاصی: دو اتود برای شما طراحی خواهد شد و در یکی از آنها تا میزان ۲۰ درصد تغییرات غیر اساسی می توانید درخواست دهید.
پاکت نامه و A4: نوع پاکت مورد نظر را انتخاب کنید. در این بخش سه انتخاب به شرح زیر برای شما وجود دارد:
- بدون پاکت: می توانید این خدمات را بدون پاکت سفارش دهید.
- پاکت عمومی: یک اتود برای شما طراحی خواهد شد و می توانید تا میزان حداکثر ۱۵ درصد تغییرات (غیر اساسی) در اتود درخواست دهید.
- پاکت اختصاصی: دو اتود برای شما طراحی خواهد شد و در یکی از آنها تا میزان ۲۰ درصد تغییرات غیر اساسی می توانید درخواست دهید.
کارت ویزیت: نوع کارت ویزیت مورد نظر را انتخاب کنید. در این بخش سه انتخاب به شرح زیر برای شما وجود دارد:
- بدون کارت ویزیت: می توانید این خدمات را بدون کارت ویزیت سفارش دهید.
- کارت ویزیت عمومی: یک اتود برای شما طراحی خواهد شد و می توانید تا میزان حداکثر ۱۵ درصد تغییرات (غیر اساسی) در اتود درخواست دهید.
- کارت ویزیت اختصاصی: دو اتود برای شما طراحی خواهد شد و در یکی از آنها تا میزان ۲۰ درصد تغییرات غیر اساسی می توانید درخواست دهید.
نوع طراحی کارت ویزیت: نوع طراحی کارت ویزیت مورد نظر را انتخاب کنید. در این بخش سه انتخاب به شرح زیر برای شما وجود دارد:
- یک رو
- دو رو
- دو لت
نام مجموعه / فرد: نام مجموعه (شرکت، موسسه، سازمان و …) و یا فرد که می خواهید روی ست اداری درج شود. نام انگلیسی اجباری نبوده و در صورت استفاده در طرح به کار خواهد رفت.
اطلاعات تماس: اطلاعات تماس که می خواهید روی ست اداری درج شود. امکان درج بیش از یک مورد برای تمامی موارد امکان پذیر است.
آدرس: آدرس پستی برای درج در ست اداری را در این بخش وارد کنید.
ارسال لوگو: لوگو برای استفاده در طراحی ست اداری را در این بخش ارسال کنید. لوگو ارسالی باید با کیفیت بالا، به صورت لایه باز و یا ترنسپرنت باشد.
رنگ بندی: در این بخش رنگ های مورد نظر برای استفاده در ست اداری را به صورت کد HEX وارد کنید. در صورت عدم ارسال رنگ، انتخاب بر عهده طراح بوده و درخواست تغییر رنگ، بخشی از تغییرات محاسبه خواهد شد.
سایر متن ها: سایر متن هایی که می خواهید در طراحی روی ست اداری درج شود را در این بخش وارد کنید.
ارسال نمونه مورد نظر: اگر ست اداری خاصی را می پسندید و دوست دارید سبک طراحی مشابهی برای ست اداری شما هم در نظر گرفته شود، آن را از این بخش برای ما ارسال کنید.
ابعاد کارت ویزیت: ابعاد مورد نظر برای کارت ویزیت را انتخاب کنید. برای اطلاع دقیق از ابعاد مورد نظر، بهتر است ابتدا با چاپخانه هماهنگی داشته باشید.
نحوه ارسال اطلاعات: اطلاعات هر بخش از کارت ویزیت (رو، پشت، دو لت) را می توانید در ویرایشگر متن و یا در فایل های ورد جداگانه برای ما ارسال کنید.
اطلاعات کارت ویزیت: در این بخش می توانید تصاویر و متن های هر بخش از کارت ویزیت را برای ما ارسال کنید. توجه داشته باشید موارد باید جداگانه ارسال شوند.
نوع فایل خروجی ست اداری: ست اداری به فرمت jpg برای شما ارسال می شود. اما اگر به فرمت دیگری نیاز دارید از لیست زیر آن را انتخاب کنید. پس از ثبت سفارش امکان تغییر و یا درخواست فرمت های دیگر وجود ندارد.
شیوه ارسال فایل: فایل نهایی سفارش از چه طریقی برای شما ارسال شود؟ لطفا اطلاعات آن را برای ما ارسال کنید.
* توجه: اتود ها جهت مشاهده مشتری از طریق سیستم تیکت ارسال خواهند شد. تغییرات درخواستی، در یک مرحله و از طریق سیستم تیکت از سوی مشتری اعلام خواهد شد. امکان ارسال تغییرات در چند بخش وجود نخواهد داشت و بابت هر تغییر جداگانه، مبلغی بنا به میزان درخواست های مشتری، به فاکتور افزوده خواهد شد.