۱
مرحله اول
عضویت در سایت
برای ثبت سفارش نیاز هست یک حساب کاربری داشته باشید. برای همین ابتدا در سایت عضو شوید. پس از عضویت وارد حساب کاربری بشوید.
ثبت سفارش اولیه
خدمات را انتخاب کرده و فرم سفارش آنها را تکمیل کنید. تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ثبت سفارش در فرم از شما دریافت می شود. هر نوع توضیحات و اطلاعات مورد نیاز را از طریق فرم سفارش برای ما ارسال کنید.
توجه: اگر اطلاعات را از شیوه های دیگر ارسال کنید در سفارش شما قید نخواهند شد! اطلاعات ارسالی در فرم سفارش باید متناسب با شرایط اعلام شده در خدمات باشند.
۲
مرحله دوم
۳
مرحله سوم
پرداخت هزینه
در این مرحله هزینه خدمات برای شما قابل مشاهده است. می توانید وارد درگاه اینترنتی شده و هزینه را آنلاین پرداخت کنید.
توجه: تا پیش از پرداخت سفارش نهایی نبوده و خدمات پس از واریز هزینه ارائه می شوند.
مشاهده اتودها و توضیحات
اگر خدمات طراحی گرافیک استفاده می کنید، اتودهای اولیه برای شما از طریق سیستم تیکت ارسال می شود. برای مشاهده تیکت ها وارد حساب کاربری شده و به بخش تیکت های پشتیبانی مراجعه کنید. انتخاب اتود و یا درخواست تغییرات را تنها از طریق همان تیکت ارسال کنید.
توجه: در صورتی که اطلاعات فرم سفارش کامل نباشد (برای کلیه خدمات)، از سمت پشتیبان خدمات برای شما تیکت ارسال خواهد شد. پاسخ سوالات پشتیبان را فقط از طریق همان تیکت ارسال کنید.
۴
مرحله چهارم
۵
مرحله پایانی
تحویل نهایی
پس از تکمیل سفارش، به روشی که در فرم سفارش درخواست داده اید، اطلاعات برای شما ارسال می شود.